2009: tartalmas volt

2009.12.30. 12:31

 

 

Amilyen fos módon akarom mondani nehezen indult, azért egész szép történet kerekedett ki belőle...

Januárban még füstriadót fújtunk mintha muszáj lenne, azóta tudjuk hogy kb. humbug volt a sztori - egy jó ürügy az idősebb autóval járó állampolgár szopatására.

És ekkor még szinte el sem indult az év, épp csak kezdtük ízlelgetni: milyen is lesz ez a sanyarúnak jósolt jövő.

 

Elkészült az a reklám, ami talán a legtöbb paródiát, vagy még inkább újragondolt verziót szülte: Én így szeretlek! - ugye emlékszünk?

 

Én pedig egy dialízis kezelés alatt keseregtem egy jóízűt, Élni vagy égni címmel - jól helyre is raktak a barátok, ne legyek már 'picsaszájú', olyan nincs hogy én ne és pont.

 

 

 

 

Később (de még a műtét előtt) összefutottunk a megye talán legviccesebb közlekedési rendőrével , és ha már motorra ültünk, tettünk is gyorsan egy talán értelmes javaslatot a szerveknek ami persze süket fülekre talált...

 

 

 

 

Emlékszem, szívesen eltapostuk volna azt az idióta terepjáróst , aki tizenéves kölykökön tesztelte a gallytörő szilárdságát. Ő utálja a motorosokat, azok meg - mit ad Isten - pont azzal közlekedtek...

 

 

Júniusban nemes egyszerűséggel beszóltam a jehováknak , és magamnak is bizonyítandó hogy gyógyulok, elkezdtem átépíteni a motort - hiszen nyár van, vagy mi... :)

 

Eltelt fél év. Akkor még nem hittem, hogy majd ötezer kilométert fogok a Kawába tenni alig két hónap alatt, három országon keresztül...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr791632420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása