Velem van a baj

2008.08.22. 13:08

Eddig azt gondoltam, hogy egy fohász nem helyhez kötött dolog. Soxor fogtam úgy féktávot a Ringen, hogy a rövidke idő alatt elhadart Miatyánk volt velem - s lám működik hadarva is: itt vagyok, megúsztam.

Aztán Krakkóban, a kápolnában térdepelve másként működött a dolog - hadarásról szó sincs, az áhítattól a templom tárgyi szépsége szinte elhalványul: ez ám a fohász.

Szóval nem helyhezkötött, ezt leszögezhetjük.

 

Na de most. Végre itt van. Nem kell áhítat, elég ha az iwiw-et letesszük asztalra, a cumi.hu-t kikapcsoljuk -nehogy lefagyjon a keresztirányú bit áramlástól a gép- felpattintjuk az üzenet ablakot, és tádáááám: IMA, ON-Line IMA !

És micsoda egzakt kapcsolat: adja meg telefonszámát, és visszahívjuk !

Csíksomlyó, Babba Mária - ugyan már, még divatos, de már idejét múlt. Menni kell, meg beszélgetni stb. Nyűg az egész...

Nesze okos Magyar, itt az instant-ima, zabálj.

 

Ja persze: a forrás. De azt hiszem már úgy is kitalálta mindenki. pecs.hit.hu/site/imakeres/ A Hit Gyülekezete.

 

Nem tudom ki hogy van vele. Nekem van éppen bajom, bőven. Megy a fohász, jöhet a segítség.

De köszi, ne On-Line ha kérhetem...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr58627648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása