Országimázs, újratöltve.

2009.02.23. 18:25

Nagyszerű, remek, életteli - mondták barátaim a Soproni új reklámjára. Nekem már kevésbé jött be, de ez legyen az én bajom. Az 'Anyám tyúkja' részig Ok, utána sok izzadtság - kevés eredménnyel:

 

 

Így aztán meg sem lepődöm rajta hogy

 

a, villámgyorsan kijött a paródia

b, pesszimizmusa ellenére ez nekem (valahogy) jobban tetszik

 

 

Mert fanyar humor : én így szeretem...

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr31961317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy fefa 2009.02.23. 19:53:01

Tudod a másodiknál az a baj,hogy az nem vicc!
Kőkemény valóság és ez baj!
Az elsőnél nekem spec.kicsit könnyezik a szemem mert nagyon odabasz!
De lehet én érzékeny vagyok!

polanigger 2009.02.24. 06:05:44

Nem bírom megnézni.Miért?

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.02.24. 09:12:01

Törölték a Jutúbról a vidit... :(

Mindjá jól rákeresek és beillesztem: biztosan fent van máshol is.

H_Laci 2009.02.24. 12:00:35

Véleményem az elsőről:
Megborzongtam amikor először hallottam. Meglepett, hogy egy kereskedelmi tv-ben "büszke magyart" hallok. Jól esett!
Nekem nagyon tetszik mert pozitív, és pozitív gondolatokat sugároz! Erre pedíg mindenkinek szüksége van.

Mondom, MINDENKINEK!

Ha már mi magyarok is csak úgy tudunk beszélni magyarságunkról, hogy csak negatív jelzőt teszünkelé, akkor mi lesz velünk?
Ha mi magunkat utáljuk, akkor mit várunk a környezetünktől?

Szóval: szép pillanatok, node mindez egy sör reklámban?
- MINDEGY csak terjedjen a BÜSZKESÉG!!!!!

Véleményem a másodikról:
Igazi jó magyar humorral kitalált paródia. :)

Itt is találtam olyat amire büszke lehetek! :) Mert MAGYARNAK LENNI JÓ!

polanigger 2009.03.03. 05:39:29

Ez így igaz.Magyarnak lenni jó de jelenleg nem kifizetődő és sajnos semmiféle büszkeséggel nem tölt el de!:Nem miattam vagy a környezetem miatt hanem a Kossuth téri állatkert(másnéven törvényhozás) miatt akik bizonyos csoportok eszközeivé lettek eme gyönyörű kis országunk kicsinálására.Miért?Amit tönkretettek azt utána fel is lehet újítani.Természetesen a tönkretettek pénzéből.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.03.03. 08:14:51

Én is tartok az Argentín példától: egy országot SZÁNDÉKOSAN tönkretesznek - az államcsőd előtt pár héttel kimenekítik az összes vagyonukat külföldre, majd a csődben lévő értéktelen országot bagóért felosztják egymás között...
süti beállítások módosítása