Ok, okozat

2009.06.25. 10:28

Olyat is tesz az ember - nagy ráérő idejében - amit egyébként aligha. Például vallási tartalmú kiadványokat olvas, egy kórházi váróban.

Jehova tanúi, fantasztikus. Egyre nagyobb mosollyal olvastam: ugyanis azt hittem mire a végére érek:

1, Megérkezik végre a doki, és hazamehetek

2, Kiderül, hogy a Jehova tanúi állították meg a II. világháborút + a harmadikat eleve nem engedték kitörni. Na persze.

 

Idézem: "A Jehova tanúi elutasítják a vérátömlesztést." Ok, aki hülye, haljon meg - igazuk is van. Na de a folytatás :

" Éppen ezen törvényeikenk köszönheti az emberiség -hogy újabban- a műtétek folyamán, egyre kevesebb alkalommal kell vért adni a betegeknek. Ugyanis az orvosok -azért hogy tiszteletben tartsák a Jehova tanúi hitét- több olyan eljáráson dolgoznak, amivel kevesebb vérveszteséggel lehet műteni..."

Bazd...zsibbadok. Mintha egészben nyeltem volna le egy tubus Lidocaint, és mind az agyamban szívódott volna fel.

Őszintén: hogy várja el egy vallás irányítója, hogy a 'nyája' egyre népesebb legyen? Miközben olyan ökörségekhez adja a nevét, ami röhögésre / sírásra (megfelelő aláhúzandó) késztet minden épelméjű embert...

Vagy lehet, hogy nem is rájuk számítanak, mint új belépőkre ?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr911207249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

978217 2009.06.25. 12:15:21

Azt szoktam szeretni amikor vasárnap reggel 8kor hulla másnaposan alig látok ki a lyukon és csengetnek. Kimegyek és két golyófejű ember vigyorog velem szembe hogy az Úristenről szeretnének velem beszélgetni...

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.06.25. 14:50:37

Legutóbb gyorsan megoldottam : öltöny, bambafej, kiskönyv, ájtatos pofa. Kérdés :
- Hallott már Istenről ?
- Persze... Itt lakom a lift mellett... :))

polanigger 2009.06.26. 05:53:28

Ez jó!!!Elnézve a zsíros képét nem hülyegyerekek amennyi lóvét beszednek de sajnos reményvesztett vagy egyedülálló emberektől ami különösen gusztustalan és mindezt a hit nevében.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.06.26. 05:58:05

@polanigger: azt hiszem Oliver Stone mondta anno:

' Az egyház bűneinél, csak az erényei veszélyesebbek... '

polanigger 2009.06.27. 06:45:03

@kutya_zzr: Ez jó!De ne beszélj a nevemben :)

Bejamacs 2009.06.28. 13:59:52

Kuty... 1. Én közölni szoktam, hithű muzulmán vagyok. 2. mit vársz egy olyan fajtától, akik azt hirdetik, csak gyermeknemzés céljából szerelmezhetnek????? 3. Hááát nem éééérted? Azé nem kérik a vért, mee így előbb találkozhatnak a Jehovával! Még senki nem jött vissza úgy, hogy b@sszátok meg, nem is találkoztam vele, ergo nyugodtan állíthatják: Jehova az ott van, ahol ők mondják. Ne legyé má értetlen...

Bejamacs 2009.06.28. 14:01:21

Ja... elnézve azt a képet, azt hiszem, szerelmes vagyok...

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.06.28. 21:25:43

@Bejamacs: és a SouthPark hosszabb-vágatlan c. részéből tudhatjuk: valóban csak a jehovák jutnak fel.
Ez van, a többi ráfaragott - de mit is hittek ? Senki nem állította, hogy az a fix1-es amit ők nyomnak ! :)))

Najah...és a gyermeknemzés. Azt hiszem ezt már átrágtuk: boldogok a lelki szegények. Én olyan szegény vagyok lelkileg (jajj...) hogy napjában többször is erőltettük a "gyermeknemzést". De honnan tudhattuk volna, hogy az a mód nem alkalmas rá ? Hiszen a kis fickók nagyon igyekeztek !

Csak az a fránya gyomorsav...az tehet mindenről ! :))

polanigger 2009.06.29. 05:48:00

@Bejamacs: Érdekes ízlésed van ::))

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.06.29. 13:27:46

@polanigger: Hagyjad már... múltkor még én is kaptam tőle egy puszit.

Szerintem simán vak....vagy perverz :))

Bejamacs 2009.06.29. 17:17:57

@kutya_zzr:
@polanigger:
Neeem! Nézzetek rá! Tisztán látszik a keresztényi szerénység, a mértéktelenségtől való tartózkodás! Ránézel és ellágyulsz! (Mmmm... a gyomoridegek mindenképp)
Ami a Kutyát illeti.... Ja. Kaptál puszit. DE: Nem az az igazi perverzió, hogy puszit kapott, neem. Ami viszont deviáns viselkedésre vall: még örültem is, hogy megláttam! Ergo nem vak, hanem.... hehe... akkor én jó keresztény vagyok, vagy legalábbis szélsőséges, ha már ilyen mesteri módon gyakorlom az önsanyargatást, ugye...? :))

polanigger 2009.07.01. 00:40:42

Bejamacs határozottan szimpi nekem.És milyen igaza van! :)

Bejamacs 2009.07.01. 01:26:06

@polanigger: köööszöönöööm....! :)
Az pedig, hogy igazam van- nos, nőből vagyok. Csak igazam lehet. Ez olykor azt jelenti, hogy előbb megkérdem az uram véleményét és utána váltig állítom ugyanazt.

(egyébiránt én már hallottam kend felől.. Kutya múltkor sztorizott :) )

polanigger 2009.07.02. 06:41:59

Sztorizott?Nem igaz ne higgy neki!!!......Ja vagy úgy?Tényleg kigyúrt 20 fölötti(cm) vok. :::)))

Bejamacs 2009.07.02. 13:35:05

Aham... az ilyen húsz centik miatt parkolnak a nők húsz helyett úgy öt-tíz centire a padkától. nekik is megmagyarázták: szívem, ez húsz centi... :):):):):)

Bejamacs 2009.07.02. 16:19:02

ja, hát, ha tudja nyújtani!! ;)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.07.02. 19:08:44

Na szép vazze: három ilyen perverz dögöt !
A legmélyebb vallási témából, 15 hozzászólás alatt eljutni a farokméretig: hát kezitcsókolom! Asszem hívom a Guinesst - ez új rekord ! :)))

Bejamacs 2009.07.02. 20:58:58

Ja, hogy ez vallási témának indult...? Tényleg bazeg... De nem én kezdtem! Te is láttad! Az egéééész azzal az óóóóvszergyáááral kezdőőődött!!!
Na, most komolyan. Csak egy nimfomán tudná a lelki békét, az vérátömlesztést ( hmm.. hova is áramlik..?)izé.. összefüggésbe hozni a farokkal. Az meg nem én vagyok, tehát Pola-elvtárs a perverz! Nézd vissza! Ki is reagált le egy szimpla kommentet a centikkel? Na? Na? Na ugye... :) :) :)
Polanigger- bocsi. nem volt más választásom. Én nem akartalak bemószerolni, tényleg. :)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.07.02. 23:30:12

@Bejamacs: Mivaaan ? Pola-kartárs egy olyan kis izééé...perverz ?
Megin' egy ÚJ információ - ezt aztán nem néztem ki belőle...

( meg a 20 centit se :)))

Bejamacs 2009.07.02. 23:39:55

@kutya_zzr: pedig a fentiek szerint nem kicsit ( höhöhöööö) de azért legyünk őszinték a lehetőségeinkhez képest: aki veled szóba áll TARTÓSAN és még kedvel is, ami kölcsönössé fajul, nos az a humanoid kizárt, hogy normális legyen. Az én defektem a túlzott szerénység és a frigiditás, meg a visszahúzódó természetem. Az övé a perverzió és a metrikus mértékegységek kóros nem-ismerete. Nincs abban semmi baj... majd kinövi( és talán tényleg meglesz az a húsz centi, Pola, meegleeesz! ) :D
P.S: Polanigger nekem is határozottan bejön. Eddig is stíröltem már a megjegyzéseit, és nem gyengén nyomja a szentem:)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.07.03. 08:08:13

..a túlzott szerénység és a frigiditás, meg a visszahúzódó természetem..

Ettől most lekapcsolt nálam a szerver... :)))

polanigger 2009.07.06. 06:47:05

Nálam meg ettől az egész eszmefuttatástól.Pola kartárs?Betojok ezt is megértem.DE:Szeretek itt lenni. :)
süti beállítások módosítása