Az új médium: APEH

2010.02.25. 17:19

 

Megbecsüli a fenti szervezet, hogy én mennyit kerestem. Ezt már nem értem, ha pl. egy évet eltöltene mellettem a vállalkozásban a 'kedves' adóhivatali alkalmazott, akkor talán becsülhetne. De így?

És meg sem áll meg ennyinél.

Megbecsüli, hogy amit kerestem, azt mire költöttem el! Aggályos, szabálytalan?

Kit érdekel... nincs az a kisebbségi ombuccman aki a hangját felemelné. Hiszen nincs 'érdekelve' jelen esetben, ugye.

És a legszebb: a vizsgálatok alkalmával, az APEH a leadózott és hivatalosan bejelentett nyereményt nem veszi számításba, mint bevételként jelentkező pénzösszeget.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              Bruck Lajos: A fösvény

 

Indoklás: nem életszerű, hogy a megnyert pénzt (amit a Szerencsejáték Zrt. is igazolt) azt az állampolgár elköltötte. Érted, a pénzt. Elköltötte. Ez tök életszerűtlen...

Bezzeg ha Kincstári Államkötvénybe fekteti, mi?

Magyarország, 2010. Tökjó.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr351790067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása