Egy korsó Borsodi-Kilkenny

2010.05.11. 08:44

 

Nem rajongok a sablon dolgokért.

A "csináljunk-úgy-mintha" pedig közvetlen hányingert okoz, mégis, felül kell bírálnom eddigi álláspontomat - gyöngyszem a sárban effekt.

A tehetség, és a hangulat átadásának művészete nem egy földrajzilag kötött műfaj, sőt: éppen az idegen kultúrától "megfertőzve" válik teljessé. Ja igen, amiről eszembe jutott mindez.

 

 

Tucatnyi alkalommal hallottam-láttam ezt a nótát, de milyen a magyar ember: a lényegtelen dolgokat csak fél szemmel. Így fel sem tűnt, hogy nem egy Lipcsébe emigrált ír csapatról, hanem egy borsodi formációról van szó.

Hogy is fogalmazzak... öregszem, és engem is elért a South Park felett gomolygó sznob-felhő? Vagy egyszerűen jó amit csinálnak patkányék...

Meghallgattam az albumot - na jó, csak párszor, ne fenyegessen az unalomba fullasztás réme - és azt kell mondjam, jóféle ez. A Freedom különösen.

És Alexanderék ezernyóccázé' árulják. Kicsit emésztem még, és sok év után lehet hogy kibővítem a boltban vásárolt Roses, Bill és Hobo albumokat egy eredeti pattipatkány kiadással (igen, pattipatkány. neangolkudjunk)

Mégegyszer: ha ez már a sznobság, akkor se köpjetek. Vagy de, csak ne felém.

Csak idő kérdése, és kedélyes Esterházy felolvasásokat fogok tartani, modoros, és nevetésre kicsit sem ingerlő kiszolásokkal tarkítva. Majd akkor lehet köpködni, de ez még semmi :)

 

Szerző: kutya_zzr

4 komment

Címkék: rats paddy

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr451991669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aCigó 2010.05.11. 19:14:33

Örülök, hogy magadhoz tértél Testvér!

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.05.11. 20:49:38

Jellemzően magamnál vagyok - ez a különbség, amikor van időm magamnál lenni ;)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.05.11. 20:50:25

@aCigó: jut eszembe - kéne egy Harley-tesztet csinálni...

aCigó 2010.05.11. 21:34:43

Ellőszőr pénzt kell rá elő teremtenem aztán tesztelhető napestig!
süti beállítások módosítása