nesztek halászlé

2010.07.18. 03:35

 

...kár volt feltenned, most rendesen rákívántam! - rövid komment a "fácsén", a gőzölgő, szigorú gyufatészta támogatással elkészült halászlé láttán.

 

Dunai gyerek volnék, egyértelmű, hogy a halételek - és azon belül is a halászlé - kiemelt szerepet foglal el kulináris bolyongásaim képzeletbeli térképén. Persze hozzátartozik, hogy zsákutcákba is beleszaladok a végtelen szeretet által, így megtapasztaltam amikor egy nagy adag tejfölös habarással (!) hozták ki a halászlét a felvidéki Dobsinában, vagy amikor ölre mentek a férfiak a hal szeméért, melyet nálunk még a macska is unottan pöcköl arrébb, amikor a fejet megkapja pucolás közben. Az is nehezen felejthető, amikor a Mátrában megtagadták, hogy tésztával kérjem a halászlémet; szerintük megalázom az ételt ezzel a metódussal. Rábólintottam - bár egy étteremben illene helyeselni, elvégre nem ingyenkonyha - de azért kértem mellé egy adag túróstésztát: a túrót és a tésztát természetesen külön-külön tányérra...

ööö... elkalandoztunk. ott vagyunk, hogy rákívántam. rákívántam, hiszen megláttam.

Hannibal Lechter, megvan? "Az iránt kezdünk el vágyakozni, amit nap mint nap látunk."

Ez a kuszaság miről jutott eszembe?

Elmarad a budapesti Red Bull Air Race

Aki a közvetítés láttán (mert valljuk meg, a tévében csábítóan néz ki a folyó felett magasló vár és a parlament) rákívánt volna egy budapesti útra, most az sem ide fog ellátogatni, hanem egy random felbukkanó ajánlatra.

Mert ajánlat, az van bőven. Csak itthon nem értjük, hogy is működik ez.

Egyébként igazunk is van: a sok büdös turista maradjon otthon a seggén, ha utazna, akkor menjen vissza Michiganbe, f..szfej. Így kell ezt elszúrni kérem.

Én pedig halászlé - ez lesz a mai megoldás. Forrón, csípősen, tésztával. Ahogy kell.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr122158247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása