Másfél éve történt...

2009.11.22. 21:14

 

...a Szlovákoknak még nem volt eurójuk, és nekünk se. Nekik nem volt GP szintű, motorversenyzésre alkalmas pályájuk, és nekünk se.

Mi változott ?

- nekik lett eurójuk

- és lett pályájuk is.

Hogy is fogalmaztam másfél éve ? "...több olyan nehézség is felmerülhet a Balatonring építése kapcsán, amely veszélybe sodorhatja a gyorsasági motoros világbajnokság 2009. szeptember 20-ra tervezett magyar futamának megrendezését..."

24 komment, amiben én lettem a népellenség...hogy képzelem. Pedig nem voltam jóstehetség akkoriban sem... csak messziről bűzlött a dolog. Már akkor is.

És most? A cél 2010 szeptember, és a Dorna betett egy tartalékpályát is...hátha. Valamint eltűnt a Balatonring Team is a versenypályákról és a 2010-es nevezési listáról.

Magyarország. Mindenki bekaphatja...

(hivatkozás : kutya-vilag.blog.hu/2008/07/31/mindenek_gatja_magyarorszag_a_neved)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr721544761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

978217 2009.11.23. 11:49:51

Látom szép új külseje lett a blognak.

Én azért mindig reménykedtem hogy előbb-utóbb kész lesz az új pálya, most is bízok benne. Ha kell akár szólhatnak is, megyek oda szívesen a nyáron lapátolni meg cemetes zsákot cipelni, csak készüljön el.

Amúgy sokan elfedkeztek a Danuviáról is. 1-2 éve még a Balatonring átadására tervezték a bemutatót, azóta semmi hír róluk. A Balatonringről legalább időről időre hallani hogy hogy haladnak vagy hogy nem haladnak, de a Danuvia körül nagy a csend.

Lehet hogy hiú remény a Danuvia meg a Balatonring is de én nagyon reménykedem, hátha sikerül valamit összehozni.

Akár hogy is mégis csak ez a porfészek a hazánk.

978217 2009.11.23. 11:56:21

Egyébként meg lehet nézni azt is hogy hogy lett Eurójuk.

Olyan szinten leépítették az állami szervezeteket, hogy alig maradt valami az államból. Rengeteg embert el kellett bocsájtani, e-miatt olyan belső feszültségek feszítik az országot mint kis hazánkban. Csak náluk a kormányzat ezt a feszültséget átirányítja a kisebbségekre. Nálunk is át lehetne irányítani a feszültséget bizonyos kisebbsége - én szívesen levezetném rajtuk a dühömet...

Kicsit távolra kanyarodtam, de még egyet meg kell említenem, hogy nemrég volt alkalmam találkozni néhány tanultabb szlovákkal, és ők azt mondták hogy az értelmesebbeknek nincs bajuk a magyarokkal, csak a befolyásolható csőcseléket lehet uszítani.
süti beállítások módosítása