Köss biztosítást...

2009.09.27. 12:38

...vagy ne: tökmindegy.

Részlet, a horvátországban balesetet szenvedett túramotoros csapat beszámolójából:

"...Heten voltunk, baráti társaságunk ötven év körüliekből áll, nem gyorsasági, hanem túramotorokkal megyünk, szóval nem száguldozunk állat módjára. Azon a szombaton az országúton, teljesen nyílt terepen haladtunk, gyanútlanul, élveztük a kirándulást. Én épp Pink Floydot hallgattam, amikor az előttem motorozó haveromba belehajtott szemből a horvát autó... A barátom járt a legrosszabbul, neki a gerince sérült, szerencsére a mentő hat perc alatt kiért és már vitt is minket a városi kórházba. A gondok akkor kezdődtek, amikor bekerültünk úgymond a rendszerbe...

ekkor tudtam először hívni az AXA Assistance számát. Legnagyobb megdöbbenésemre azt mondta az ügyintéző, hogy ha hamar haza akarok kerülni, akkor a feleségem üljön autóba és jöjjön el értem! Pedig az ügynök, aki a kötvényemet intézte, azt ígérte, hogy helikopterrel jönnek értem, ha balesetet szenvedek és haza kell vinni kórházba! Mondtam is az ügyintézőnek, hogy miért kellene autóval hazajönnöm, küldjenek értem legalább egy mentőt. A legdrágábbat, az 5+1 csillagos Világjáró utasbiztosítást [4] kötöttem, az ügynök szerint a legjobbat, amit ajánlani tudott, azért nem ezt várnám el ezért... teljesen érthetetlen okból azt kérték, hogy faxoljam el a hivatalos rendőrségi papírt arról, hogy nem voltam ittas, mert addig nem tudják küldeni a mentőt, amíg nincs meg ez a fax... a saját telefonköltségemre ezután egy AXÁ-s ügyintéző hosszan kioktatott, hogy mit hogyan kellett volna csinálnom, mi áll a biztosítási kötvényemben, mit hogyan nem olvastam el, mindezt ilyen óvodásoknak szóló hangnemben, lassan szótagolva, hülyének nézve gyakorlatilag. Őszintén megmondom, hogy a végén kikeltem magamból és elküldtem az egész társaságot a francba.... Hétfő reggel még mindig sehol mentő, sőt egész nap hiába vártam, hogy érkezzen valaki értem. Este fél 9-kor aztán kórház gyakorlatilag kidobott minket, nem tartották bent tovább a haveromat se. Jött az ő mentője, tíz perc alatt bepakoltak és vittek minket Kaposvárra. A legjobb kedd reggel jött! Hív az AXÁ-s, hogy na akkor miképp döntöttem, küldhetik-e a mentőt? Már itthon fekszem, mondtam, és leraktam..."

Remek. Nem elég a balesetből adódó sokk, és fájdalom: még bosszankodunk, valamint további költségekbe verjük magunkat pont azok miatt, akiknek fizetünk: ennek az ellenkezőjéért...

( Forrás: Index.hu )

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr711410395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuvik 2009.09.28. 00:48:47

Fogyasztóvédelem ?

Xebulon 2009.09.28. 20:23:45

Ha fel tudod hívni a biztosítót telefonon, akkor egészséges vagy :-D
Miért nem egymás biztosítóját hívtátok fel?

enjoy87 2009.09.28. 22:49:11

Szevasztok, jó hogy ilyen dolgokat is közöltök, mert így előre látóbb az ember, szomorú hoyg fizetünk valamiért és nem kapjuk meg a szolgáltatást, és itt ráadásúl emberi életekről kell hoyg beszéljünk.
süti beállítások módosítása