Ti szívtok, és mi szívunk

2009.10.27. 17:37

Reagálás, Fxxktm hasonló témájú írására. Forrás - Házon kívül, RTL klub.


Házon kívül: - Nem dohányzó helyen dohányzott.
Katona Béla, az MSZP frakcióvezető-helyettese: - Hű, tényleg, óh…
Házon kívül: - Vagy nem, rosszul tudom?
Katona Béla: - Óh, hát, én nem is dohányoztam.
Házon kívül: - De én láttam itt, a saját szememmel.
Katona Béla: - Az egy állítás, egy tagadás.
Házon kívül: - Aha, értem.

Házon kívül:
- Önt nem zavarja, hogy visszaeső?
Katona Béla: - De, ez rendkívül zavar.
Házon kívül: - Mennyire?
Katona Béla: - Nagyon, nagyon. Most például itt rettentő módon szégyellem magam, és el vagyok keseredve.
Házon kívül: - Na, akkor legalább elértük a hatást.
Katona Béla: - Igen.
Házon kívül: - De azért holnap vagy egy óra múlva ugyanúgy rá fog itt gyújtani.
Katona Béla: - Hát, ez attól függ.
Házon kívül: - Pedig itt sok nemdohányos van, lehet, hogy őket zavarja a cigifüst, de ez lehet, hogy Önt nem zavarja.
Katona Béla: - A nemdohányosok megkértek, hogy dohányozzak időnként, mert ha valaki napi 1-2 cigarettát szív el, akkor az az egyetlen igazi ellenszere az Alzheimer-kórnak. És mivel ők nem szeretnék elszívni az 1-2 cigarettát, ezért, ha ilyen másodlagos dohányosként az én cigarettafüstömből szívnak egy kis füstöt, akkor védve vannak az Alzheimer-kórtól.




Házon kívül: - Elnézést, már találkoztunk, Erdélyi Angelika vagyok az RTL Klub Házon Kívül című műsorából. A dohányzással kapcsolatban forgatnánk. Ha jól tudom, itt nem lehet dohányozni.
Kuncze Gábor: - Ez így van.
Házon kívül: - És akkor miért tette?
Kuncze Gábor: - Hát, azért mert azt gondoltam, hogy az RTL Házon Kívül műsora nem fog idejönni.
Házon kívül: - És akkor nem kell betartani a jogszabályokat?
Kuncze Gábor: - Dehogynem, természetesen. (Elnyomja a cigarettát.)
Házon kívül: - De ha egyszer…
Kuncze Gábor: - Most erre nem tudok mit mondani, de már gondolkodom rajta.
Házon kívül: - Nyilatkozik nekünk odakinn?
Kuncze Gábor: - Nem.
Házon kívül: - Miért nem?
Kuncze Gábor: - Hát, mert miért nyilatkoznék.
Házon kívül: - Csak kíváncsi voltam, hogy mi az oka.
Kuncze Gábor: - A kíváncsiság az helyes dolog, de nem nyilatkozom.
Házon kívül: - Máskor is szokott itt dohányozni?
Kuncze Gábor: - Mondtam, hogy nem nyilatkozom, épp most mondtam.
Házon kívül: - Jó, köszönöm szépen.


Házon kívül: - Dohányzásról forgatunk.
Szanyi Tibor: - Igen, már le is vagyok fényképezve?
Házon kívül: - Ki tudja, ki tudja… Ha jól tudom, itt nem lehet dohányozni, és már többször láttam, hogy itt rágyújtott.
Szanyi Tibor: - Engem? Ez kétségtelen.
Szanyi Tibor: - Kétségtelen, hogy ott van a „Dohányzásra kijelölt hely” tábla, de az nincs megjelölve, hogy meddig tart az a dohányzásra kijelölt hely. Minthogy az ember logikusan azt gondolná, hogy a dohányzásra kijelölt hely határai egybeesnek az adott helyiség fizikai határaival, amelyek konkrétan itt az összes folyosót jelentik.
Házon kívül: - Akkor Ön szerint itt is lehet dohányozni?
Szanyi Tibor: - Hát, ezt azért már nem érzem annyira folyosónak, mert itt ez le van zárva, ez egy különterem.
Házon kívül: - Hát, nyitott, az ajtó nyitott…
Szanyi Tibor: - Hát, nyitott-nyitott, az ülésterem is nyitott, de ettől még izé, de én azt mondom, hogy amely logikusan egybetartozik, ez például a folyosó, ott meg lehet, szerintem.

Csodaszép... és ezek irányítják az országunkat. Szégyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr671479451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bejamacs 2009.10.28. 09:56:06

Nemtom.... vannak szabályok, amiket élmény megszegni. Rendszeresen. De vannak olyanok, amiket nem visz a gép. Csak egy példa: viszem az autót karosszériáshoz, beül mellém a nemdohányzó segítség, és amikor eljut (roppant lassan) a tudatomig, hogy cigi a kézben, neki meg szaglászni kell a füstöt, dobtam el úgy, hogy zörgött, közben meg sandítottam, oldalra, él-e még. Honatyáinkkal szemben nekem égett a képem mint a Reichstag....
Ha ezek a nemzet atyjai, tényleg jobb lenne ennek az országnak, ha árva lenne.

Bejamacs 2009.10.28. 09:59:51

Ja, és úgy tudom, az Alzheimer kór ellen az a leghatásosabb, ha felkelés után kettőt köpsz keletnek, egyet délnek, majd fuckolsz egyet nyugatra. Állítólag ugyanolyan hatásos, mint a babona elleni amulett.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.10.28. 10:00:52

@Bejamacs: innen született az ' Árva magyarnak...' című Fazekas István nóta ? :)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.10.28. 10:01:54

@Bejamacs: inkább az Alzheimer, mint a Parkinson... ha elfelejtem hogy ittam már egy üveg bort, nyitok egy másikat.

De ha kilötyögtetem ?!

Bejamacs 2009.10.28. 10:04:29

@kutya_zzr: akkor elmész pisilni és hidd el, jó lesz!
:D

fxxkthemedia · http://fxxktm.blog.hu/ 2009.10.28. 10:31:01

viccesek am. a válaszok, az egész parlament egy stand up comedy:), de van aki inkább végig sitdown-ol...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.10.29. 09:39:31

a dohányzás elég beteg dolog. Annyira erős függőség, hogy még országunk válogatott színe-virágát is ilyen ostobaságokra kényszeríti.
[....I..]
(iróniaméter)
süti beállítások módosítása