Feró megmondta

2010.05.02. 00:09

 

Farmville, nyomod.

Remek, úgy érzed tettél valamit, olyat amivel instant dicsekedhetsz is - dupla siker. 

 

Semmi gáz, kinövöd majd (vagy nem). Jó esetben lesz egy munkád, és saját életed, ami kitölti a napjaidat - a nélkül, hogy pótcselekvésekkel igazolnád a nagy semmit.

Nem az a baj hogy teszed, az hogy nem is érted, mi ezzel a gond. Stan és Kyle már tudja...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Te hiába is néznéd: röhögni nem tudsz rajta, így leszarozod, mégpedig Twitteren - mert az sokkal menőbb. Pedig a Youve Got 0 Friends tényleg karaj egy sztori volt, nekem elhiheted.

Tételezzük fel - csak a vicc kedvéért -, hogy valóban kinövöd. Mégis, a munkád/életed kevés lesz ahhoz, hogy jól érezd magad a bőrödben, így beállsz valamelyik fantasztikus önmegvalósító brigádba ( mondjuk épp a Habitatba ), miközben a másod-unokatestvéred fejére rászakad a negyven éves panel. Úristen, hogy képzeled? Az egy alkoholista! - meg ugye elvette azt a lányt... az a nő... olyan kis izé. Igen, náluk is építhetnél egy új fürdőt, a srácaik ne a hatvanszor-száznegyvenben kuporogjanak - de az nem közösségi, ugye.

De az sem baj, ha nem koszolnád össze magad: elég ha dobod a kétkilót a koldusnak, ne feleslegesen ténferegjen a lámpánál. A nyugdíjas portás persze ránézésre is szegényebb - nem is szívesen köszönsz neki, inkább csak kötelességtudatból -, ahogy akkurátus falatokkal harapja azt a szelet kenyeret... de hogy neki adjál pénzt?

Ne már. Az olyan égő.

Csinálod továbbra is a semmit. Szörnyű lehet: minden nap önigazolást keresni, hogy elhidd, jólvan ez így.

Hogy én? Azt kérdezed én mivel vagyok különb? Hiszen itt írogatok - vagyis dettó, nem teszek semmit. Jól mondja Feró: én is egy kicsit.

 

 

Igazad is van, nyugodtan mondd ki: gonosz vagyok.

"De az igazság nem ez.Az igazság az, hogy te vagy a gyönge... és én vagyok a gonoszok zsarnoksága. De igyekszem xxxxxxx Nagyon igyekszem... Hogy én legyek a pásztor."

A pénztárcám már megvan hozzá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr261967618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása