Fuck ORTT...

2009.09.29. 12:09

Tizenkettő voltam... nem nagyon értettem mi az a polgármester, és hogy miért akarják megverni Taki bácsit a ferihegyi droszton. De ha valamire tényleg kíváncsi voltam, megkérdeztem Apámat. Ja nem is: akkoriban Édesanyám volt az információ forrás - férfiági felmenőmmel inkább vérre menő Babetta versenyeket vívtunk...Az ideális családmodell ugye.

Mire 15 lettem kezdtem megérteni a Szomszédok c. sorozat lényegét. Vannak jók és rosszak, a jók általában naivak persze. Ja: és simán dugtam volna Julcsit - akkortájt pont a megfelelő helyeken kezdett gömbölyödni.

De a lényeg - pont fel tudtam dolgozni, hogy miről szól a bugyuta dramaturg - nem kellett hozzá túl nagy ész.

Bezzeg ma. Egy kisebb városi pénzéből fenntartott bohóc társulat, felnőttet parancsol a kisded mellé, a nyári délelőttön vetített Szomszédok sorozat okán. 12-es karika, nesze neked.

Szóval a barátok közt, ahol elagott takanyanyák halnak a metlakin, és Tilda cicit villant, az pont egyenlő Kutya úr vízdíjjal kapcsolatos mormogásával, és Lenke néni szívfájdalmaival. ( 'Te öreg! Már megint felment a tejföl ára két forinttal...' )

Mindezt a fontos munkát, hogy egyenlőségjelet tegyenek a két dolog közé -ismétlem- egy halom pénzért végzik. Gyönyörű.

Innen üzenem: az hogy én ilyen elfajzott gondolkodású lettem, az genetikai/lelki defektek sorozatának köszönhető. És a 12 évesen látott Szomszédok epizódoknak semmi köze hozzá... nyugodtan kapcsolják le a villanyt, a munkájuk tökre felesleges.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr221415253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bejamacs 2009.09.29. 21:00:54

Kuty! A Vágási Feri (aki ugye a deééédes szereplője volt a sorozatnak és a nők egyharmada utálta Jutkát) akkor volt a legnépszerűbb, amikor munkanélküli volt, alkalmi bútorszállítás, stb. Hát tessék...most tele van az ország álompasikkal.. Julcsi meg csibéből öreg tyúkká érett. De gömbölyű!
süti beállítások módosítása