Motorost gázolt egy türelmetlen autós a kaposvári vasúti átjáróban. Ekkor ijedtében visszarántotta a kormányt, és nekiment az előtte álló autónak is.

A járművek az átjáró tilos jelzése miatt várakoztak, ám az egyik autó vezetője - egy kadarkúti nő - nem akarta kivárni a szabad jelzést, hirtelen megfordult, eközben lökte fel az álló kocsisor mellett szabályosan, balról elhaladó motorost.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kiadott közlemény szerint az autó vezetője ezt követően  visszarántotta a kormányt és nekiment a sorban előtte várakozó autónak, amely nekicsapódott az előtte lévőnek. A balesetben a 37 éves kaposvári motoros lábsérülést szenvedett, a férfit a mentők kórházba szállították. A baleset körülményeit a Kaposvári Rendőrkapitányság vizsgálja.

Eddig a hír.

Kérdés: ugyan hánymillióért kell még propagandát készíteni az ORFK-nak, hogy a magyar ember megtanulja (ami egyébként is dolga lenne) az aktuális, rá vonatkozó szabályokat?

UPDATE:

"...bmwr1200c: Az elütött motoros vagyok. Valóban száguldoztam, 30 km/h-val.
Kellett sietni, merthogy piros jelzés volt. Amúgy a régi kresz szerint is kikerülhettem volna balról az autókat,
az új kressz szerint ezt akár jobbról is megtehetem, (elég jól kioktattak a jogászok, s a rend őrei). Szerencsére zúzódásokkal megúsztam (csak a rendőrök unszolásának engedve ültem be a mentőbe, s hagytam hogy kórházba vigyenek). Az hogy nem lett
komoly sérülésem csak magamnak köszönhetem (23 éve motorozok, kb. 500 ezer km-vezettem, A,B,C kategóriás jogsi, PÁV vizsga) . Kb. 4 méterre voltam a hölgy kocsijától, amikor kitette az indexet, és ezzel egyött már
rántotta is ki a kormányt balra.A reakcióidő és a fékkésedelem (egy jó reflexű embernél) együttesen kb. 0.9 sec., ennyi idő alatt ilyen sebesség mellett kb. 7 métert
tesz meg a jármű. Beleszámítva az autó hosszát is (ugyanis ellenkormányoztam és így csak a bal első sarkát kaptam el),
látszik hogy esélyem sem volt,hogy megússzam a találkozót.
Minimálisat sikerült fékeznem, így kb. 10-15 km/h-val rongyoltam bele az autóba.Minden indulat nélkül jelentem ki,
pusztán a többi közlekedő védelmében: minden balesetet okozónak kötelezővé tennék egy pálya alkalmassági vizsgálatot,
(figyelem, reflex, reakcióidő stb.), aki alkalmatlan a közlekedésben való részvételre, az ne is legyen ott!..."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr771965901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hírhozó 2010.05.01. 12:31:29

Jesszus, milyen balekoskodást adhatott elő???

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.05.01. 17:00:04

@Hírhozó: a szörnyű, hogy kicsit sem egyedi az eset. Pár napja dudálástól riadt meg egy idős hölgy, Marutival, és rükvercben, teligázzal reagált a hirtelen eseményre...
A villanyoszlop győzött.

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2010.05.02. 13:08:12

srácok, ilyenkor mivan hogy ha neadjisten baleset miatt egy motorosnak elkell menni mentővel, a motorral mi van ilyenkor?
mi erre a bevett szokás?

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.05.02. 17:03:44

@svrider: a motort a rendőrség hivatalból elszállíttatja (azzal a szállítóval, akitől eleget kapnak vissza:) és ált. 15 000 - 20 000 forintot számolnak fel rá, plusz napi 2-3000 -et tárolásra, amíg el nem viszed.

Ha Te vagy a vétlen, akkor a másik fél biztosítója téríti.
süti beállítások módosítása